Äntligen…

…är kontoret nerpackat! Har sorterat allt i två kartonger, en som ska till Maggan (magasinet) och en som ska till huset. Så nu står bara datorn kvar och lite smågrejor så jag kan betala räkningarna och kanske skicka en faktura.

I morse kom mamma hit med sina hundar. De ska vara här till i morgon då mamma har att stå i med jobb och mormor som ska opereras idag, så hon blir nog kvar i stan till sent. Så när jag hade lämnat Leoni på dagis tog jag hela högen med hundar och gick ut en lång sväng, det var skönt att ha det gjort så jag kunde ägna resten av dagen till att packa. Frasse har säkert passerat tjugo kilo vid det här laget, han är så cool! Han har en egen stil i snön, jag skulle likna honom vid en semi-trailer som dånar fram med snöröken bolmande i bakändan. Han är i alla fall den enda av hundarna som producerar snörök!

Ajajaj!!!

Frasse med sin idol!

Lite skämmig efter en halvrutten inkallning…

Ajaj igen!

Tyvärr blir det inget Köping för mig och Mary i morgon för hon löper fortfarande. Jag måste erkänna att jag har lite dålig koll på när hon började, det var naturligtvis då när vi var sjuka. Jag var ganska säker på att hon slutat löpa, men när jag kollade noga så förhöll det sig inte så. Hon är lite knepig med löpen eftersom hon för det mesta löper ganska tyst. Det blir svårt då även när du är på alerten att veta exakt när hon börjar. Sen är detta första gången hon löper sedan magoperationen i april då hon hoppade över ett löp i samband med det, så jag vet inte riktigt hur det förhåller sig, men löper gör hon fortfarande, så det blir till att stanna hemma…

Skit också!

Får väl packa istället!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

