En slapp stund i sängen…

…slutade dagen med idag! Leoni satt och läste sin stora pekbok och jag låg och kollade på TV. Nedräkningen mot helgen har börjat och hittills har det varit en full vecka på dagis utan sjukdomar. Hoppas vi kan andas ut nu, i alla fall en liten stund!

Första stoppet idag var på Hägerneholm, och när  jag ändå var i krokarna passade jag på att åka förbi K-Rauta och köpa flyttkartonger.  Sprang förbi brevlådeavdelningen och kom på att en sån behöver jag ju också! Det var en väldig variation på priserna, de kostade allt från 99 spänn upp till flera tusen! Kära nån… Jag köpte i alla fall en blå som jag tyckte var fin. Men tyvärr hade de inga klisterboksäver, tänkte pynta den med våra namn och vår nya adress. Är det nån som vet var man kan köpa sådana? Vill gärna ha vita, det tror jag blir fint!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

 

 

Kommentera

