Min kamera…

…som jag varit ganska missnöjd med har nu börjat bli hyfsat bra! Jag har tyckt att bilderna blivit usla med mycket bildbrus och månfejs på stackars Leoni. Vågar knappt tala om varför det börjar gå bättre med fotandet men jag måste väl… Jag har läst instruktionsboken!!! Det var en massa inställningar som stod alldeles på tok åt skogen, det var maxat åt det ena eller det andra hållet och en del inställningar var inte ens kompatibla med varann. Lite konstigt tycker jag att det är att man säljer kameran inställd på en massa lustiga sätt så den tar dåliga bilder? Nu har jag i alla fall satt allt på AUTO, och genast blev bilderna mycket bättre! De kan säkert bli ännu skarpare, ska läsa vidare i instruktionerna. Dom är just nu toa-lektyr, så det får bli några sidor i taget, tycker inte det är den roligaste läsningen…

Idag följde Jeanette med mig och hämtade varmvattenberedaren. Den var ganska tung, men vi lyckades baxa på den på flaket. Jag hämtade Jeanette vid hunddagiset vid sex och vi var hemma igen kvart i åtta. Då hade Leoni ruttnat helt på att sitta i bilen, hon var så upprörd så hon kippade efter andan! Vi tog oss hem i alla fall, och eftersom jag hade så dåligt samvete för hennes tråkiga kväll fick hon leka med hundmaten! Precis när vi kom hem var hon jätteupprörd, hittade då hennes solglasögon på micron och de gjorde genast succé! Humöret kan slå om vääääldigt snabbt när man är dryga ett år!

Hur ska dom sitta?

Jag tror jag är på rätt väg!

Du måste också prova!!!

Sitter kvar…

Titta!

Golvet efter mammas dåliga samvetslek…

Nu ska jag dricka en kopp te, sen blir det sängen!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

