Tittut!

I fler bemärkelser får jag väl lov att säga! Nu är tillvaron återigen under kontroll, har näääästan skott igen allt som fått vänta när vi varit sjuka och Rose-Marie är tillbaka och fixar sina egna hästar.  Lyckades med mitt korståg att hålla Leoni borta från dagis hela veckan, så idag var hon hos Annika och lilla Madelene ett par timmar. Hon hade inte sovit middag (vad förvånande… ) när jag kom och hämtade henne så hon somnade stenhårt i bilen och sov i två timmar. Hon och Madde hade nog busat sig trötta!

Ett litet spöke???

Leonis favoritlek är ”Tittut”. Hon brukar gömma sig bland den upphängda tvätten och vänta på att jag ska gå förbi. Då ser hon sådär lurig ut och så hör jag från tvättställningen; -Tittaaahr?!

Tittut!!!!

I morgon ska jag jobba igen det sista på listan och sen ska jag ta hand om mitt ytterligt dåliga samvete: Hundarna! De har fått väldigt korta promenader och mycket lite stimulans när vi legat sjuka, tur är att jag har haft mammas ena hund här i 10 dagar som satt lite fart på dom. Jag är i och för sig tacksam över tomten, de har faktiskt roat sig ganska bra själva när de förstått att det inte kommer hända så mycket mera i dag heller. Men de har inte varit jobbiga på något vis, så de har funnit sig bra i sitt tillfälliga öde.

Dags för ett glas Proviva!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

