Tagit hand om…

…min kräksjuka dotter idag, så rapporten blir kort och enkel. Jag själv är helt urvriden efter en natt på soffan med henne, har inte sovit många sekunder. Fick mig ett par timmars sömn på morgonen när kräkningarna klingat av i alla fall. Lyckades ringa alla nödvändiga samtal, jag skulle ju egentligen jobbat för att komma ikapp efter min egen magsjuka, så nu vet jag inte riktigt hur det ska lösa sig med allt. Hoppas för guds skull att jag inte blir kräksjuk igen! Skulle inte förvåna mig, just nu känns spiralen lite i nedåtgående…

Leoni mår i alla fall bättre, jag har matat henne med vätskeersättning som hon fått via en tesked. Det tyckte hon var roligt! Hon sörplade och smaskade och fick i sig nästan hela glaset. Fråga mig inte hur många teskedar det var! Ett par miljoner, kanske???

Hundarna fick inte ens en promenad idag, utan spenderade dagen på tomten. Och jag missar också kontaktfältsträningen som arrangerats av klubben ikväll. Det var Petra Strand som skulle komma, det hade varit roligt och garanterat nyttigt att vara med på.

Jaja, vad är en bal….

Familjen Gustafsson

Kommentera

