Ett litet ljus…

…brinner på min veranda i en lykta. Mamma hade tänt det när jag kom hem i söndags, och det brinner fortfarande! Det börjar nästan kännas lite andligt, måste absolut köpa ett nytt när det här ger upp. Fast det har brunnit i tre dar nu i alla fall och har inte slocknat än!!!

Annars inget nytt för idag, det var jobb, dagis och vanliga snurren på kvällen. Hon har varit på bra humör hela veckan, hon är väl glad att få vara på dagis. Hon är vääääldigt lätt att lura in för egen maskin genom dagisdörren, men därifrån är det desto svårare. Jag berättade det för Anneli, hennes fröken, och hon skrattade gott och sade: -Ja, hon är en riktig liten dagisunge, hon!

Man kan ju för hellskotta få dålig självkänsla!!!

Men jag måste erkänna att det är himla skönt att veta att hon har det bra när jag jobbar, det är värt allting!!!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

