Några rader bara…

…ska jag skriva om dagen. Vi vaknade ganska sent, halv åtta. Skönt! En sak som är bra med magsjukan är att jag inte druckit kaffe eller choklad sen i torsdags. Det har resulterat i att jag sover himla skönt! Kanske ska passa på att sluta med det där giftet, vi får se hur sugen jag blir så småningom!

Bestämde mig först för att stanna hemma idag också, det negativa med mitt jobb är att jag måste ha fysiken i ordning. Och det har man inte när man har varit sjuk! Det är ju inte så att jag kan fördriva dagen på en kontorsstol utan jag måste vara på alerten både i sinnet (stora djur jag jobbar med) och i kroppen. Men när jag bestämt mig för att stanna hemma blev jag rastlös, så jag ringde till ridskolan i Bro och sa att jag kommer och skor några ponnyer i alla fall. Och när jag jobbat klart så kände jag mig faktiskt helt okej!

Hämtade Leoni på dagis och vi hade en mysig och lugn eftermiddag ihop. Det blev som vanligt middag, bad och sen en saga i sängen. Hon somnade snabbt, så hon var nog trött!

Nu ska jag kolla på TV!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

