Sundsvall…

…börjar närma sig! Jag har verkligen sett fram emot denna helg, den har varit som en liten hägring långt bort, men nu börjar det likna verklighet. Och som vanligt så undrar jag hur jag ska hinna, vad ska jag ha med mig, måste ju tvätta osv. Men det brukar funka på något vis. Pappa och Sussie kommer att åka redan på fredag förmiddag, själv måste jag jobba litegrann, så jag tror vi kommer iväg vid två-tiden.

Dagen har varit bra, fast det har inte hänt något utöver det vanliga. Jag åkte och jobbade på Bogesund och på vägen tillbaka så stannade jag vid en markerad vandringsled och gick i trekvart med hundarna. Åkte sen och skodde en av Rose-Maries hästar som skulle vara lite knepig, men det gick bra! Jag hann faktiskt hem i tjugo minuter innan det var dags för dagishämt. Och Leoni var rätt glad hela eftermiddagen, hon brukar annars ha ett ”drop” i humöret sådär strax innan middag. Vi fördrev eftermiddagen på ett roligt vis med lite kylskåpsmagneter och en griffeltavla. Sen var det dags för middag, bad och en liten saga. Själv har jag fortsatt kvällen med städning och tvätt, en ändlös historia…

Nu ska jag fixa lite med mina papper!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

