Telefonissan

Leoni kan ju inte så många ord. Hon kan några stycken som ”titta” och naturligtvis ”mamma”. Sen kan hon vääääldigt många ord som bara har betydelse för henne, det är ett så himla rart tjatter!  Något hon har plockat upp fort är det här med telefonen, allt som har något som liknar knappar sätter hon till örat och säger ”hallå”. På hennes språk låter det lite som ”haija?”. Lite som karateklyschan fast i frågande form.

Det är till mej!

Idag har jag skott ändan av mig. Jag har varit på Bogesund hela dagen och skott ridskolehästar. Det var fyra stora hästar och efter det åkte jag tvärs över stallplan till privatstallet och skodde en till. Men det har gått bra, hästarna var bussiga och idag hade jag flyt. Vi får se hur stor i korken jag är i morgon, men jag har en rätt lagom dag då. Tog en promenad på lunchen med hundarna, det finns en fin traktorväg som man kan gå på. Hundarna blir alltid lite fnattiga när vi går på nya ställen, och idag var inget undantag. Alla tre blev drabbade av ”den stora mexico-knäppen” och sprang benen av sig i stora cirklar med ögonen ut och in. Kameran låg naturligtvis hemma…

Dags att lägga sig raklång!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

