Missade solen!

I morse var det strålande solsken! Det såg ut att bli en jättefin dag och jag såg fram emot eftermiddagen. Mamma skulle komma och vara med Leoni då dagis var stängt för planeringsdag. Jag åkte och jobbade, handlade och var på apoteket, och på vägen hem började det regna!

Men Leoni och mormor hade haft en bra dag, fast hon hade inte velat sova mer än en halvtimme vilket brukar straffa sig fram emot kvällen. Det gick rätt bra men hon var hemskt trött, det gick inte att ta miste på. Vi åt middag och badade lite tidigare och jag stoppade henne i säng tjugo minuter tidigare än vanligt, med hopp om att få en stund extra att fixa lite. Trodde jag… Hon verkar kunna klockan, fast hon bara är dryga året! Det var ett jäkla tjattrande och sjungande, och när jag kom in för att lägga henne igen så skrattade hon bara åt mig och försökte gömma sig under täcket. Men prick åtta så sov hon!

Den här har hon satt på sig alldeles själv!

Hundarna fick jag inte mycket gjort med idag, ska försöka gottgöra det i morgon. Och på onsdag har jag nog barnvakt ett par timmar på kvällen, så om det är uppehåll kanske jag åker till klubben och tränar lite. Och jag är faktiskt klar med allt fix för ikväll så jag nog slappa lite tror jag.

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Lämna en kommentar