Partajet!

Hade lite att pyssla med under dagen,  jag hade ju satt tiden till klockan fyra. Madde, min granne, erbjöd sig att ta hand om Leoni några timmar så jag kunde städa och handla det sista. Mamma kom vid tvåtiden med tårtorna och ganska precis ”on-time” började folk komma.

Sedan var det full fart hela dagen, det rasade in och ut folk i olika omgångar, det är det som är så bra när man har öppet hus, alla kommer inte samtidigt. De flesta kom ganska tidigt, det var jäkligt ont om sittplatser där ett tag, men det funkade fint! Själv satt jag i trappan och åt, det gick bra det också. Maten tyckte alla om och mammas tårtor var otroligt uppskattade! Sammanlagt kom det väl runt en 40 personer med tillhörande ungar, så ett tag tror jag nästan ljudnivån var över det tillåtna! Väldigt glammigt och glatt! Har sagt det förr men säger det igen: Tur man inte har grannar!!!

Framåt kvällen blev det lite lugnare, jag lyckas då komma ihåg kameran och ta lite bilder. Lite sur blev jag på mig själv för den tavlan, det hade ju varit roligt att ha lite fler kort på alla. Leoni är ju en riktig partyprinsessa, hon trivs väldigt bra i alla sällskap, särskilt nu när hon börjat gå. Hon var så söt i sin klänning, inte alls lik sin mor som inte känner sig speciellt bekväm i det plagget…

Mina hovslagarkompisar!!!

Min lilla prinsessa!

Lite ungdomar…

Clarence vaktar presenterna!!!

Jag fick så himla fina presenter, det var många presentkort gällande på Bygg-Max. De flesta vet ju att jag står inför mitt livs projekt, och de hade varit så generösa att jag nästan blev grinfärdig! Jag fick en spa-dag med mina väninnor med tillhörande barnvakt och presentkort på fin choklad. Jag och Madde ska gå på behandling tillsammans på hudvårdssalongen i Vallentuna. Mamma gav mig en ny micro i borstad aluminium då min gamla höll på att dra sitt sista andetag. Och så fick jag ett slalom av pappas gäng!!! Levereras inom kort…

Ett jättetack till mina vänner och min släkt som ville dela den här dagen med mig. Det var ni som gjorde partyt, jag stod bara för maten.

Och ett extra tack till min mamma som stod för tårtorna, och en stor puss till dig som haltade omkring hela dagen och hjälpte till så mycket!

Kram till er alla

Åhza

Kommentera

