Hackar för fullt!

I morgon kommer alla! Det ska verkligen bli jätteroligt, men som alltid står man där i sista sekund med saker som man inte trodde skulle ta så lång tid. När Limpan fyllde ett så stressade jag så dant att jag sprängde ett blodkärl i ögat tror jag. Inte hälsosamt! Fast då skulle vi åka till Gotland dan efter, vi var tvungna att sitta i bilen klockan sju morgonen därpå med husvagnen påkopplad. Det är bättre den här gången, idag fick jag hjälp av farmor med lite barnvakt så jag kunde åka iväg och handla efter jobbet. Jag tror Madde kan hjälpa mig en stund i morgon mitt på dan också, hon var i och för sig lite krasslig häromdagen, vi får se om hon orkar. Det lööööser sig!

Dags att hacka vidare!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

