Dan före…

I morgon fyller jag 40 år. Herre jösses!!! Vet inte om jag är så orolig egentligen, känns inte som jag har tid med det. I morgon är det inget speciellt annat än att jag är ledig. Mamma kommer en sväng på kvällen, vi ska äta litegrann. Det är på lördag allt folk kommer, håller på att förbereda lite för det.

Idag har det inte hänt nåt speciellt, jag har jobbat, gått med hundarna, hämtat och lämnat på dagis. Men nu går hon faktiskt jättemycket, hon verkar föredra att vara på benen istället för att krypa. Det är nästan så man tappar bort henne mellan varven här hemma, det är för mycket ställen som hon inte syns bakom. Nu tycker hon det är roligt att leka med hundarna, hon kastar sin boll till Mary och klappar händerna när Sivan skojar runt. Vi har också lärt oss Imse Vimse Spindel, det tycker hon är kul. Det händer en massa på en gång, man blir som grinfärdig hela tiden. Hon är så himla gullig!

Dags att röja lite inför helgen!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

