Spökfoto

Idag började vi dagen lite lata. Låg och tittade på morgon-TV och sedan blev det frukost. Lastade sen hundar och Leoni och åkte över till Snåttsta och gick en promenad från jaktstugan. Det tog en liten stund eftersom Leoni ville gå. Varannan meter skulle hon stanna och plocka sten. Som mest hade hon fyra stenar i handen, och hon valde omsorgsfullt ut vilken sten hon skulle lämna för att få plats med den nya. Undrar vad som rör sig i en ettårings huvud?

Sivan och Leoni leker med en pinne! AHHHhhhhh! Va´gulligt!

Vi blev sedan bjudna på lunch hos Madde. Ungarna fick leka lite och det är alltid roligt. Skulle egentligen ta en sväng med lilla hästen men istället hjälptes vi åt att mocka i lösdriften. Nog för att jag har en pytteliten häst, men skiter det gör han garanterat! Det var dessutom rätt så rogivande att gå där och snacka och fixa…

Ikväll var det träning i ridhuset. Vi var bara fyra stycken och jag var den enda som hade en largehund. Det blev därför att jag tränade själv på en kombination som var uppbyggd med hopphinder 3-2-1 som staket med en avslutande makarontunnel. Det gick att ta den här övningen i hur många kombinationer som helst och Mary var verkligen jätteflytig! Förutom några tavlor från mig, (råkade kasta iväg hennes tuss över ridhussargen) jag har börjat peka med två händer av nån anledning, och det blir ju lite otydligt för henne, så gick det verkligen jättebra! Jag ser verkligen fram emot Timrå, jag saknar att köra lopp och jag saknar allt folk man träffar på! Tog ut Sivan en liten stund också och körde däcket några gånger och tränade en solfjäder. Det funkade också fint, så idag kändes det som en bra dag trots att träningsfrekvensen inte har varit så stor på sistone…

Sivan mördar pipleksaken

Försöker komma underfund med min nya kamera. Det går väl sådär måste jag väl säga. Det finns ett läge man ska ha den på när man ska ta bilder på rörliga objekt, men jag vet inte om Mary är i rörligaste laget för den. Bilden blev verkligen jättekonstig, det ser ut som hon är av ånga eller nåt…

Min hoppande spökvovve!!!

Nä, dags att hoppa i säng! Ska ju arbeta i morgon…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

