Inte så kletigt…

…i Limpans ögon men inte så farligt. Så i morgon blir det dagis! Mamma följde med mig i dag och tog hand om Leoni när jag jobbade. Hon vågar inte riktigt ta ensamt ansvar ännu, eftersom hon inte är så stadig på benet. Men det funkar när Leoni sitter i vagnen eller i barnstol så mamma gick en sväng och sen gav hon henne lunch i stallets fikarum. Det gick jättebra!

På vägen hem fiskade vi med oss McDonalds som vi åt hemma hos mamma. Mätt och glad åkte jag upp till Brottby och hämtade skor och sen blev det en fika hemma hos Annika. Madde var också där med Vilma och då var Markimbrudarna samlade igen! Både Madde och jag har ju börjat jobba så vi ses inte lika ofta som vi skulle vilja. Lyckades i alla fall få till en bild med alla tre ungar samlade, så här är en uppdaterad bild på våra tjejer.

Vilma, Madde och Leoni

Nu ska jag betala räkningarna…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

