Glad mamma på ICA

Hämtade idag min lårbensbrutna mamma som levt i exil från övriga världen i fem veckor. Dumpade hennes småglin hemma hos mina hundar och åkte till Vallentuna så mamma fick handla på ICA. Limpan var i högform, hon var inte tyst en sekund! Det var ett himla kacklande och tjoande, mamma hittade oss lätt i gångarna om vi kommit ifrån henne. Här är ett möte vid mejeridisken:

När jag kommit hem ringde jag lite jobbsamtal (fredagkvällen är räddad, hihi!), och bokade in lite nya kunder som ringt. Kul! Hoppas det fortsätter så, har ju varit lite orolig eftersom jag förlorat en del av mina kunder när jag varit hemma med barn. Alla mina kollegor har försäkrat mig om att det kommer rasa in en massa jobb, men jag kan inte räkna med jobb jag inte har! Men det börjar kännas riktigt bra, hoppas det fortsätter så!

Hundarna var ganska trötta efter besöket att mammas småttingar, det var faktiskt ingen som var speciellt sugen på att gå ut i eftermiddags. Om ni inte tror mig så kolla in minerna!

Äh! Gå och städa eller nåt, va!

Ut?! Är du galen?

Själv får jag väl ge mig på nån film kanske, det är ingenting på TV ikväll!

Vi ses!
Familjen Gustafsson

Kommentera

